Ridläger Stockholm

Välkommen till Svartlings Ridskola på dagridläger 2024

Välkommen till stallet

Juniorerna delas in i olika ridgrupper beroende på erfarenhet.

Varje dag rider vi på våra ponnyer/hästar, är vädret fint kan vi rida lite utomhus eller i skogen.

För de juniorer som kommit längre i utbildningen erbjuder vi även hoppning. Vi tränar vidare på dressyrprogram, leker och umgås med våra ponnyer, och har det riktigt roligt.

Du kommer att få lära dig mycket om hästens dagliga vård. Du får utbildning i ridkunskap, utfodring, longering. hästpsykologi, persedelvård, hästens delar, färger och tecken med mera.

Klädsel: Oömma kläder efter väderlek; Jacka, ridbyxor, långärmad tröja samt skor/stövlar med klack.

Boka ridläger så här:

1. Ring först till Gunilla Swartling på tfn 070-570 14 24 och anmäl intresse.

2. Sänd därefter en anmälning via sms till Gunilla. Ange elevens namn och ålder.

3. Betala in anm.avgift för ridlägret vid bokning. (1000kr via Swish till 123 551 0953, ange elevens namn).

4. Anmälan är bindande, slutbetalning sker innan kursstart.

För information om ridläger, ring Gunilla Swartling på telefonnummer 070-570 14 24.

Ridläger Stockholm